Co-teaching strukturer / arbejdsformer
Understøt co-teaching indsatsen med visuelle værktøjer, som skaber overblik og øger forståelsen for undervisningen form og indhold – for både elever og undervisere.
Når du som underviser visualiserer fag, timens aktiviteter og arbejdsformer, kan de elever, som kan have svært ved at forstå hvilke krav og forventninger de skal imødekomme, orientere sig ved piktogrammerne og deres rækkefølge.
I denne pakke får du
- 8 magnetiske piktogrammer med forskellige co-teaching arbejdsstrukturer.
- Store piktogrammer der hver måler 27×23 cm.
- Ens layout på alle piktogrammer med en mørkeblå ramme og bund.
Piktogrammerne kan bruges på enhver magnetisk tavle eller med fordel sammen med Strukturtavlen, der har et felt til netop arbejdsformer.
De 8 arbejdsstrukturer
Der er officielt 6 strukturer (arbejdsformer) men du får to ekstra.
-
- Fælles undervisning (Teamundervisning)
- Teamundervisning
- Stationsundervisning 1
- Stationsundervisning 2
- Parallel undervisning
- Én underviser og én observerer
- Alternativ undervisning
- Én underviser og én assisterer
Supplér med flere piktogrammer til klasseledelse
Find alt hvad du skal bruge i vores sortiment herunder
-
-
-
-
-
- Arbejdsformer (indskoling + mellemtrin)
- Arbejdsformer (mellemtrin + udskoling)
- Fag og aktiviteter (indskoling)
- Fag og aktiviteter (mellemtrin)
- Fag og aktiviteter (udskoling)
- Begivenheder og mærkedage
- Co-teaching strukturer
- Teknologiforståelse (aktiviteter)
- Teknologiforståelse (hold)
- PBL (projektbaseret læring)
- Time-timer og tidsangivelser
-
-
-
-
Med en bruger til Klar Parat Læring, kan du selv printe og laminere flere piktogrammer til enhver lejlighed.
Piktogrammer bidrager med at…
- Styrke forståelsen for undervisningens indhold (hvor skal vi hen?)
- Øge det fælles udgangspunkt til gruppearbejdet (hvad skal vi?)
- Skabe mere overblik og fleksibilitet (hvor længe og hvor?)
- Skabe ro omkring aktiviteterne (hvad skal vi bagefter?)
- Visualisere forventningerne til aktiviteterne (hvad skal jeg?)
- Inspirere til opgaveløsning (hvordan skal jeg gøre det?)
- Motivere og aktivere (jeg kunne også gøre sådan her… )
- Styrke selvstændighed hos både de svage og stærke elever (jeg kan godt selv finde ud af, hvad vi skal!)
- Styrke ansvar for egen læring
- Styrke mestringsforventningerne til aktiviteten og egne evner.