Co-teaching strukturer
Piktogrammer til holddeling gør det visuelt, og dermed nemt og trygt for eleverne at huske deres hold. Et pædagogisk redskab, for alle lærere, pædagoger og vikarer, der kan reducere mængden af uro og forstyrrelser.
I denne pakke får du
- 12 magnetiske piktogrammer på hver 8×8 cm. til holddeling.
- Illustrationer til 6 hold i to forskellige kategorier: Farver og rummet.
- Print på 2 mm. solid, letbøjelig magnetfolie.
- Mørkeblå farve på bund og ramme.
Piktogrammerne kan bruges på enhver magnetisk tavle eller med fordel sammen med Strukturtavlen, der har et felt til den enkelte times struktur.
Understøt co-teaching indsatsen
De visuelle værktøjer skaber overblik og øger forståelsen for undervisningens form og indhold – for både elever og undervisere.
Når du visualiserer fag, aktiviteter og arbejdsformer med piktogrammer og struktureret rækkefølge, kan de elever, som kan have svært ved at forstå hvilke krav og forventninger, de skal imødekomme, bedre orientere sig og finde ro.
Brug disse piktogrammer, når du arbejder med stationsundervisning og skal illustrere hvilke hold, der er hvor, eller hvilke elever, der er på hvilke hold.
Supplér med flere piktogrammer til klasseledelse
Find alt hvad du skal bruge i vores sortiment herunder
-
-
-
-
-
- Arbejdsformer (indskoling + mellemtrin)
- Arbejdsformer (mellemtrin + udskoling)
- Fag og aktiviteter (indskoling)
- Fag og aktiviteter (mellemtrin)
- Fag og aktiviteter (udskoling)
- Begivenheder og mærkedage
- Co-teaching strukturer
- Teknologiforståelse (aktiviteter)
- Teknologiforståelse (hold)
- PBL (projektbaseret læring)
- Time-timer og tidsangivelser
-
-
-
-
Med en bruger til til Klar Parat Læring, kan du selv printe og laminere flere piktogrammer til enhver lejlighed.
Piktogrammer bidrager med at…
- Styrke forståelsen for undervisningens indhold (hvor skal vi hen?)
- Øge det fælles udgangspunkt til gruppearbejdet (hvad skal vi?)
- Skabe mere overblik og fleksibilitet (hvor længe og hvor?)
- Skabe ro omkring aktiviteterne (hvad skal vi bagefter?)
- Visualisere forventningerne til aktiviteterne (hvad skal jeg?)
- Inspirere til opgaveløsning (hvordan skal jeg gøre det?)
- Motivere og aktivere (jeg kunne også gøre sådan her… )
- Styrke selvstændighed hos både de svage og stærke elever (jeg kan godt selv finde ud af, hvad vi skal!)
- Styrke ansvar for egen læring
- Styrke mestringsforventningerne til aktiviteten og egne evner